رفتن به نوشته‌ها

سلام از Toronto – یک دوچرخه سوار را از طریق دره دون به جزایر تورنتو

[ad_1]

گاهی اوقات شما رو در یک فعالیت و کاوش در تورنتو توسط دوچرخه تبدیل شده است یکی از این سرگرمی برای من. نه تنها این ورزش بزرگ, اما آن را نیز یک راه عالی برای کشف گوشه و مخفیگاه از هر مقصد. برای به اشتراک گذاشتن شور و شوق من من conscripted دوست من ماریو در یک پنج شنبه شب پس از کار و او را متقاعد به آمدن بر روی یک دوچرخه سواری سفر با من.

بنابراین ما ملاقات کرد تا در تیلور Creek Park, سیستم دور از تورنتو خیابان های شلوغ و آغاز ما سوار, عنوان, غرب نسبت به همین دره است. ما تثبیت کرد و بر اصلی شمالی-جنوبی دوچرخه دنباله است که wedged بین دان ولی پارک وی و به آرامی جریان همین رودخانه یکی از دو رودخانه های اصلی در تورنتو است.

به نظر من تورنتو شگفت آور cycleable شهر آن حدود 40 متر از خطوط دوچرخه در خیابان های شهر و حدود 125 متر از آسفالت مسیرهای دوچرخه سواری. چه چیزی باعث تورنتو واقعا منحصر به فرد است که یک شبکه از دره که عبور از شهر از شمال به جنوب که اکثر ویژگی های دوچرخه سواری در مسیرهای پیاده روی. ما حدودا زیر Leaside پل عبور سفال جاده متوقف و به طور خلاصه در زیر Bloor پل در اصل نام پرنس ادوارد پل راهاهن سیستم که متصل Bloor Street در غرب با Danforth خیابان در سراسر دره از همین رودخانه است.

این Bloor پل است 494 متر می ایستد و به عنوان بالا به عنوان 40 متر بالاتر از همین دره است. سطح بالای پل شش ویژگی های خطوط ترافیک و طبقه دوم دارای آهنگ برای تورنتو سیستم مترو. در سال های اخیر Bloor پل مجهز شده است گران خودکشی مانع مردم از پریدن از پل. این Bloor Street پل به عنوان رتبه دوم بیشترین کشنده رایگان ایستاده ساختار در جهان پس از سان فرانسیسکو پل گلدن گیت. پس از تکمیل C$ 5.5 میلیون خودکشی سد در سال 2003 نیز به عنوان ‘Luminuous حجاب وجود نداشته است خودکشی و تمایز از کانادا پیشرو خودکشی سایت نقل مکان کرد به ژاک کارتیه پل در مونترال.

چند صد متر بیشتر در جنوب در امتداد دنباله ما متوقف بر روی یک پل باریک و تحسین شمال و جنوب مشاهده از همین رودخانه است. آن را گاهی اوقات مرا شگفت زده می کند که بسیار در طبیعت درست در وسط یک شهر بزرگ مانند تورنتو است. سه کانادا غازها نشسته بودند درست در کنار مسیر و تغذیه توسط رهگذران به عنوان مثال از طبیعت حق با صدا غذا خوردن dab در وسط شهر.

از آنجا که دوچرخه مسیر مسدود شده در جنوب خیابان ملکه برای بازسازی ما تا به حال برای حمل دوچرخه ما چند پرواز از پله ها تا به عرشه از ملکه پل خیابان از جایی که ما در ادامه سواری به مرکز شهر از سمت شرق تورنتو است. ما در جنوب در خیابان گیلاس و متوقف به تحسین یکی از نشانه محلی: قناری رستوران واقع در یک unrenovated ویکتوریا آجر ساختمان در تقاطع جلو و گیلاس خیابان. امضا گفت: “بسته” اما من مطمئن نیستم که آیا این نهاد مقدس تعطیل شد به طور دائم و یا فقط بسته برای روز.

مقصد بعدی ما بود رسومات منطقه در آسیاب خیابان پیچیده از 44 ترمیم ویکتوریا دوران صنعتی ساختمان های میراث است که تبدیل به یکی از تورنتو محبوب ترین سرگرمی مردم است. این منطقه در اصل Raizo و Worts رسومات تاسیس در سال 1832 که شد بزرگترین کارخانه یا محل تقطیر در جهان توسط 1860s. فعالیت های صنعتی کاهش یافته و در این منطقه در قرن 20 و اوایل 1990s آن را اجرا کردن و بی سرپرست.

یک گروه از توسعه دهندگان املاک و مستغلات خریداری شده از این سایت در سال 1990 و با موفقیت آن را تبدیل به بهترین و حفظ مجموعه ای از ویکتوریا دوران صنعتی ساختمان در شمال امریکا است. امروز رسومات منطقه دارای یک طبقه بندی گسترده ای از رستوران ها و کافه ها, گالری منحصر به فرد در فروشگاه های خرده فروشی و حتی یک تئاتر. آن استفاده شده است به عنوان یک محل برای بیش از 800 فیلم و تلویزیون محصولات از جمله شیکاگو, مرد سیندرلایی تامی پسر دلال و X مردان است.

پس از سمت جنوب در پارلمان خیابان ما متصل بر روی دوچرخه خطوط در کوئینز اسکله به مقصد بعدی ما: تورنتو ترمینال کشتی در خلیج خیابان. تورنتو جزایر زنجیره ای از جزایر کوچک واقع در مرکز شهر خاموش و آنها با ارائه یک خوش آمدید فرار از فشار و شلوغی از شهرستان. در یک قیمت از C 6 دلار در هر رفت و برگشت بلیط کشتی سوار به جزایر تورنتو را فراهم می کند مقرون به صرفه گریز به یک مقدار بیشتر صلح آمیز و آرام محیط زیست است.

جالب, جزایر تورنتو در اصل یک شبه جزیره باریک تشکیل شده از شن و ماسه بود که زیرفشار را از اسکاربورو Bluffs. در سال 1858 در آب را از طریق شکست در یک طوفان خشن و آغاز شکل گیری “شرقی فاصله”” امروز ورود به تورنتو هاربر. طوفان هازل نیز تحت تاثیر توپوگرافی ظاهر سلیمان و ایجاد چندین جزیره کوچکتر. ایجاد لسلی خیابان تف با پر کردن از کار حفاری برای تورنتو سیستم مترو متوقف رسوب های اضافی رسوب; اما بتن-تقویت سواحل حد طبیعی فرسایش.

پس از حدود 30 دقیقه صبر کنید ما پریدند بر روی یک کشتی کوچک قایق به نام Ongiara یک ماشین کشتی در اصل ساخته شده و در سال 1963. این کشتی کوچک می تواند خانه چند وسایل نقلیه است و عمدتا توسط دوچرخه سواران که می خواهند به کشف این جزیره است. این دیدگاه از عقب قایق کشتی آن را به عنوان محو می شود از ترمینال است که به سادگی فوق العاده است. تورنتو چشمگیر افق های برج CN راجرز مرکز و ده ها تن از تجاری و مسکونی و ساختمان های به نمایش در آمد. حتی اگر من زندگی در این شهر برای مدت زمان طولانی سوار بر کشتی و نگاه در تورنتو افق همیشه یک تجربه خاص.

دوست من و من کردن قایق در بخش جزیره در واقع یک فرمت از مرکز جزیره است. این منطقه ویژگی های یک خوشه از خانه ها و کلبه کوچک که چند صد نفر از ساکنان دائمی در طول سال. زمین متعلق به این شهر در حالی که در خانه هستند تحت پوشش 99 سال اجاره با شهر تورنتو است. بسیاری از خانه های بسیار کوچک هستند و نه همه آنها به خوبی نگهداری می شود در حالی که دیگران در شرایط عالی و ویژگی های باغ های چشمگیر.

ما حدودا به سمت جنوب وارد جزیره که ویژگی های یک چوبی مرور و یک نمایش بزرگ از لسلی خیابان تف. از وجود ما تبدیل حق و راه ما را به Alqonquin جزیره, جزیره دیگر است که ویژگی های یک جامعه از خانه. در مجموع جمعیت جزایر تورنتو شامل حدود 700 نفر است. ما متوقف در یک نیمکت در ساحل شمالی Algonquin جزیره و نشستم به لذت بردن از نمایش با شکوه از مرکز شهر تورنتو افق. پل درون کانال فراهم می کند یک نمای کامل از آرام آبراه است که لذت می برد توسط paddlers و قایق قایقرانی علاقه مندان به طور یکسان.

من آرزو می کنم ما می تواند تمدید اقامت ما در جزایر تورنتو اما ابرهای تیره شد بلندی های سربار و آن را مطمئن شوید که شبیه ما بودند رفتن به جدی رعد و برق. ما راه ما را به بخش جزیره کشتی بارانداز و مورد اعتماد ما را کشتی اما تا به حال برای ایجاد یک مسیر انحرافی برای اولین بار به Hanlan نقطه به بلند کردن مسافر اضافی. در مجموع ما سوار کشتی کشیده به حدود 50 دقیقه یا بیشتر و در زمان ما وارد خیابان خلیج فری ترمینال بزرگ قطرات باران شروع شد به آمار زمین و رعد و برق پیچ و مهره شد درخشان در آسمان است.

آن را قطعا زمان به خانه و سریع است. دوست من و من شروع به دوچرخه سواری دیوانه می خواهم اما آسمانها باز کرد تا در عرض چند دقیقه و آن شروع به ریختن به شدت. ما هر دو خیس شده و من حدود 50 دقیقه دوچرخه سواری در باران های سنگین در طول Lakeshore و سواحل دوچرخه سواری مسیرهای پیاده روی به خانه.

اما با وجود باران وجود دارد چیزی لذت بخش در مورد تجربه آب باران نسبتا گرم و همه برای تلفن های موبایل از شهر بودند سادگی خفه توسط باران. من تعمق چگونه یک سواری طولانی در باران می تواند بسیار لذت بخش است. تنها نگرانی من شد برای گرفتن آمار توسط رعد و برق و حدود یک ساعت بعد من تا به حال با خیال راحت از آن ساخته شده خانه آماده برای یک دوش گرم به تمام خیابان شن کردن پاهای من.

به عنوان آب داغ به من کمک کرد خلاص شدن از این شهر دوده فکر می کردم چه یک راه عالی برای کاوش در شهر شما زندگی می کنند در یک دوچرخه سوار به جزایر تورنتو…

[ad_2]

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *