رفتن به نوشته‌ها

مشکل رقابت در صنعت مهمان نوازی علت آن و راه حل

[ad_1]

مشکل اصلی این است که هتل ها و رستوران ها با آن مواجه هستند ثابت است و هزینه نبرد با رقبای خود را. این مشکل – که در واقع ناشی از هتل ها و رستوران خود را – و آن راه حل من به طور خلاصه و در یک به راحتی قابل فهم راه آدرس در چارچوب این مقاله است.

سرزنش سختی شرایط بازار با توجه به رقابت قوی برای ناامید کننده درآمد و سود آسان است و ممکن است صدای خوب. با توجه به این نزدیک تر و قرار دادن آن به صراحت در آن واقع است روشن نشان از بی کفایتی در بخشی از این مدیران که باید کمک به حل مشکل نمی شود بهتر از رقبای خود!

به عبارت دیگر گفت: “ما در حال ساخت سود بالاتر (در صورت وجود) از آنجا که ما در مواجهه با رقابت قوی’ به معنی ‘ما به اندازه کافی خوب نیست برای دریافت بهتر از رقبای ما’. چرا کس دیگری می توان آنها را به طور مداوم شکایت در مورد رقبا و سرمایه گذاری زیادی از زمان و پول در رقابتی تجزیه و تحلیل امیدوار (عمدتا بیهوده) برای پیدا کردن چیزی است که می تواند آنها را تعیین کننده مزیت رقابتی بیش از رقبای خود را? این موضوع ما را با این سوال که چرا این کسب و کار به صورت تمام تلاش خود را نه بهتر از رقابت خود را? چرا آنها نمی بینم واقعی خود را به نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید, اگر چه آنها با انجام یک تجزیه و تحلیل SWOT پس از دیگری? جواب این است “چرا که آنها فقط مانند رقبای خود تفکر همراه اشتباه خط”. پس چه چیزی آن را برای دریافت همه چیز درست است ؟

هر دو شناسایی و حل مشکلات واقعی صنعت مهمان نوازی کسب و کار نیاز به اولین و مهمترین خوب دانش و مهارت های ماهرانه تبدیل این دانش به قدرتمند مزیت های رقابتی) در یک منطقه است که (هر چند که این مهم برای موفقیت در صنعت مهمان نوازی) به عنوان مثال در هتل مدیریت مدارس یا عملا نه در همه و یا در بهترین حالت تنها حاشیه لمس; روانشناسی. این واقعیت است که تأمل در نتیجه یک نظرسنجی اخیر انجام شده توسط عمده پورتال جهانی ارائه آخرین صنعت مهمان نوازی بینش و اخبار برای مهمان نوازی حرفه ای با توجه به که: ‘GM شماره یک تمرکز نیست مهمان’. هتل های کلی مدیران که نمی قرار دادن مهمانان خود را در این مرکز از آنچه آنها انجام می دهند ؟ که می گوید از آن همه است و نیازی نیست که هر گونه پیچیدگی بیشتر!

عدم دانستن اینکه چگونه انسان کنه که منبع اولیه بسیاری از هتل و رستوران ، نمی دانستند که چرا انسان ها اقدام و واکنش راه آنها را نمی دانستند مهمانان خود (واقعی و بالقوه) اصلی نیروهای محرک و پس از آن نمی دانستند آنچه را که آنها واقعا نیاز به آن را غیر ممکن را به درستی طرح پیاده سازی و اجرای موفق صنعت مهمان نوازی کسب و کار. پس از همه, مهمان نوازی, همه چیز در مورد مردم و به عنوان ذکر شده در بالا به طور کلی مدیران هتل ها نه تنها نمی دانم به اندازه کافی (اگر هر چیزی در همه) در مورد انسان (بله مهمانان انسان هستند) آنها نیز با تمرکز بر روی آنها. در واقع این باید به عنوان یک شگفتی آمده. در مدیریت مدارس ، آن را آموخت که چگونه به اجرا و مدیریت یک هتل یا رستوران های اداری قطعات پس از آن از بین رفته است عملیاتی که نیاز به عمدتا غیر نوازی مهارت. به مناطق عملیاتی در مراکز آموزشی و در هتل ها و یا رستوران ها آن را آموخت که چگونه به خدمت (ارائه), مواد غذایی و نوشیدنی, چگونه به طبخ پاک ، این منجر به مشکلات مفصل در زیر است.

صنعت فراگیر ریشه و علت رقابت است که به سادگی قرار داده بودن برای عدم دانستن چگونگی انجام بهتر مانند رقبای چیزی که به خصوص در صنعت مهمان نوازی در خدمت به عنوان یک مثال عالی. در نظر گرفتن یک نگاه در هتل ها و رستوران ها می کند بلافاصله آشکار است که آنها از درد و رنج شدید هویت بحران به نام هر دری سخنی’; آنها ” من بیش از حد کسب و کار.

تا زمانی که انسان وجود دارد وجود داشته است ‘هتل’ و پس از آن هرگز به ذهن سطحی تغییرات در طول فرآیند توسعه از اول محل استراحت به هتل آن را به عنوان شناخته شده امروز – هیچ چیز زیادی تغییر کرده است. در حال حاضر به عنوان تا کنون هتل ها ارائه مهمانان خود را به طور عمده چیزی بسیار ساده است; از این فرصت برای استراحت/تسلیم خوردن و نوشیدن یعنی اتاق, مواد غذایی و نوشیدنی (رستوران ها تنها مواد غذایی و نوشیدنی). حتی اگر شما اضافه کردن این امکانات برای حوادث و استخرهای شنا و سونا و ورزشگاه این چیزی تغییر نمی کند در تمام. به قطع یک داستان کوتاه در قلب این درک سنتی از “مهمان نوازی” بود و هنوز هم هست رضایت از نیازهای بدن هستند که انسان نیازهای پایین تر جهت. پس از هتل ها و یا رستوران ها هنوز عامل در محدوده باریک از ارضای نیازهای مادی شانس خود را از تبدیل شدن به واقعا منحصر به فرد هستند و باریک به حداقل می گویند. نتیجه: بیش از حد بسیاری از مهمان نوازی صنعت کسب و کار در حال مبارزه برای مقدار بیش از حد کوچک به اشتراک گذاشته شود با همان نامناسب سلاح در همان میدان نبرد اشتباه.

تفکر و اقدام در همان راه دیگران منجر به دقیقا همان اشتباهات آنها و به یکنواختی به عنوان مخالف به تمایز. این حال گفت: سوال بزرگ این است که چرا یک پتانسیل مهمان باید ترجیح می دهند یک کلیشه به یکی دیگر از کلیشه از رده در هتل یا رستوران ؟ از کجا تشخیص علامت ؟ تمام هتل ها و رستوران ها ادعا می کنند به بهترین اما در واقع هیچ یک از آنها است زیرا آنها می گویند که همان نشان دادن همان و همان پیشنهاد در همان راه. فقط نگاهی به تبلیغات خود را. بله وجود دارد و نه سطحی دسته-تفاوت های خاص (منعکس شده در این قیمت!!!) اما در واقع آن است که همه مشابه در داخل و در سراسر تمام دسته ها. هر دسته پر شده است با کسب و کار برای مبارزه بهتر از هر دری سخنی با هیچ یک از آنها یک مزیت رقابتی بیش از دیگر. در برابر این پس زمینه آن روشن می شود که وارد شدن به چشم انداز در نظر گرفتن مجموعه ای از دلایل بهتر بودن از دیگران است عملا غیر ممکن است. از این به آن به شرح زیر است که باقی مانده معیارهای انتخاب هستند قیمت و محل به دلیل چشم انداز انتظار ندارد به هر چیزی بهتر از آن چه هتل ها ارائه می دهد: جایی برای خواب و چیزی برای خوردن و نوشیدن یعنی همه چیز عادی شما می توانید تقریبا در هر گوشه در با کیفیت خوب و قیمت مناسب. در اینجا چیزی است که بروس هندرسون بنیانگذار مشاوره بوستون گفت: “مگر اینکه یک کسب و کار منحصر به فرد استفاده بیش از رقبای خود را, آن است که هیچ دلیلی برای وجود دارد”.

چگونه می توانید یک هتل یا رستوران دریافت و حفظ یک مزیت منحصر به فرد بیش از رقبای خود را ؟ در اینجا پاسخ کوتاه و شیرین: که در آنها در مورد انسان (مهمانان خود را!!), تغییر فلسفه خود قرار داده – در حالت ایده آل در آغاز برنامه ریزی – پایان دادن به یک هتل یا رستوران و شروع یک تجربه هیجان انگیز با مهمان بودن بخشی جدایی ناپذیر از آن است. آن است که مهمانان و رضایت خود را به طور کلی نیاز (با استرس بر ارزش های غیر مادی که بسیار با ارزش تر از ارزش های مادی) است که باید به جلو و در مرکز و نه این که چه هتل ها معمولا ارائه, یعنی, اتاق, مواد غذایی و نوشیدنی ها و نه خدمات اساسی. هنگامی که این است که توسط صاحبان و مدیران و ترجمه به اقدامات مربوطه ‘هتل’ و یا ‘رستوران’ خواهد بود برجسته; تا آن زمان آنها فقط معمولی در بهترین حالت و مجبور به قرض گرفتن بروس هندرسون کلمات – ‘هیچ دلیلی وجود داشته باشد.’

[ad_2]

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.