رفتن به نوشته‌ها

مک دونالد مقیاس پذیری و رهبری

[ad_1]

مک دونالد مقیاس پذیری و رهبری – John C. Maxwell

یک لحظه تصور کنید که شما را متوقف تایپ کردن حرکت چشم خود را از کامپیوتر خود را روی صفحه نمایش نگاه در و دیوار و متوجه است که زمان 11:57 am در زمستان سرد صبح روز دوشنبه. آنچه در ذهن خود را ؟ چه بعد شما فکر می کنید ؟

من گرسنه هستم! درست است؟!

با زندگی پر مشغله ما آنچه وعده غذایی سریع گزینه به ذهن می آیند? مک دونالد Wendys, Burger King, تاکو زمان مترو و لیست در می رود. که در آن شما معمولا به خودتان پیدا کنید در وقت ناهار ؟

دو سال پیش من خودم در Little Caesars خرید داغ-n-آماده $5 باک پیتزا. شما اگر بخواهید این بود که برای تیم ؟ هیچ! تمام چیزی که برای من بود و من از خوردن هر تکه. اگر آن را ندارد, پیتزا, آن را نوعی از همبرگر, تاکو, ساندویچ با سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه. پس از آن بود طبیعی است که من وزن 240 پوند در آن زمان.

من چه وزن و گذشته عادات غذا خوردن باید با مک دونالد مقیاس پذیری و رهبری است ؟ مطلقا هیچ چیز! اما در اینجا جذاب حقیقت است. مک دونالد در ریشه اقتصاد بود که به سرعت در حال تغییر. John C. Maxwell سهام داستان مک دونالد برادران به عنوان بخشی از بحث خود را در مورد “قانون از درب.” چه قانون است ؟ خوب در اینجا این است که یک شیر تغلیظ شده خلاصه.

در یک مقیاس از 1 تا 10 چگونه می توانم به شما رای دادن توانایی های رهبری خود را? در همان مقیاس چگونه می توانم به شما رای اثربخشی خود را? “توانایی رهبری خود را همیشه خود را تعیین اثربخشی و تاثیر بالقوه سازمان خود را.” شما پیدا کردن این در صفحه 1 از فصل 1 در جان تجدید نظر شده و به روز شده کتاب; 21 انکار ناپذیر قوانین رهبری است. اگر من توانایی رهبری یک 4 سپس من اثر نمی تواند بیشتر از 3. اگر من اثر 4 و سپس من توانایی رهبری این است که حداقل در 5. را حس ؟

جان نشان می دهد داستان و موریس بسیار خوبی که تاکید بر این که دو برادر به رسمیت شناخته شده یک فرصت برای دوباره اختراع رستوران خود را و تبدیل آن به یک درایو در فروش همبرگر, سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی و غیره. در واقع آنها شاهد موفقیت های بزرگ در سرمایه گذاری خود را و “نبوغ خود را در خدمات به مشتریان و سازمان (p3).” در عین حال آنها نمی نژاد پس از امتیاز مفهوم زیرا “آنها فاقد رهبری لازم را بزرگتر سازمانی موثر (p3).”

آیا شما به خودتان پیدا کنید در یک وضعیت مشابه است ؟ شما متخصص در زمینه خود را, مشتریان, دوست دارم کاری که شما انجام, اما شما نمی دانید که چگونه به مقیاس کسب و کار خود را برای ساخت یک بزرگتر شرکت ؟ همه ما چیزی است که ما می تواند مربوط به. دو هفته پیش من هرگز تصویر خودم وبلاگ نویسی هر روز (سلب مسئولیت: من از دست رفته چند روز اینجا و آنجا ارسال مطالب به وبلاگ من اما زمانی که من متوقف به فکر می کنم در مورد آن, من در وبلاگ نویسی به طور مداوم هر روز به من هماهنگ اظهارنامه مالیاتی, مشاوره مالیاتی, پروژه و پاسخ به پرسش های مشتریان در مورد مالیات بر ویژگی های مفاهیم چند بار در روز!).

خوب از خودتان بپرسید “چگونه بالا یا پایین را بپوشید من درب توانایی رهبری و/یا اثربخشی?” اگر من در دوام 3 برای توانایی رهبری, چگونه می توانم افزایش است که به تعداد بالاتر? در حال حاضر بین سال های 1937 و 1954 من مطمئن هستم که مک دونالد برادران خود لذت می برد با موفقیت های منطقه ای خود را, رستوران, مدل. سپس آنها ملاقات ری کراک و او عینک رهبری توانایی درب چند شکاف بالاتر از برادران. شما ببینید ری می تواند تجسم grand شرکت ها و رستوران ها که در آن هر کس به دنبال یک سیستم مجموعه ای از فرآیندها است که ارائه هر مشتری با یک وعده غذایی مشابه و تجربه مشابه این است که مقیاس پذیری! ری به معنای واقعی کلمه کار خود را از پشت خاموش کنید. آیا شما می دانید که او در طول هشت سال با برادران مک دونالد ری را جمع آوری یک پنی از حقوق و دستمزد ؟ آیا شما خودتان را از طریق عرق و اشک برای هشت سال بدون حقوق و دستمزد ؟

چه می شود اگر من به شما گفت که شما می توانید پول نقد در برای $2.7 میلیون را به صبر 8 سال قبل از جمع آوری? این به این معنی شما را مجبور به کار در روز و روز را برای 8 سال قبل از شما می توانید جمع آوری یک پنی از $2.7 میلیون; شما خواهد بود و تمام ؟ شما خواهد بود سخت و فشرده امروز برای پیدا کردن هر مرد یا زن که کار برای حقوق و دستمزد برای یک وعده پرداخت در 8 سال.

خوب است که دقیقا همان چیزی است که اتفاق افتاده است! “در سال 1961 برای مبلغ 2.7 میلیون کراک خریدم حقوق انحصاری برای مک دونالد از برادران و او اقدام به تبدیل آن به یک موسسه آمریکایی و جهانی نهاد. “درب” در زندگی و رهبری Ray Kroc بود و بدیهی است که بسیار بالاتر از آن است که از پیشینیان خود (p4).”

سریع به جلو بیش از 50 سال بعد و مک دونالد یک نماد جهانی برای همبرگر, سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه. مهم نیست که آیا شما خرید یک همبرگر در شهر اوانستون ایالت وایومینگ یا مرکز شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا در بازار و خیابان شما تجربه همان طعم و بو است که تکرار شده است در سراسر جهان. که داستان شگفت انگیز از مک دونالد مقیاس پذیری و رهبری تحت Ray Kroc.

فقط بنابراین شما می دانید, من در حال حاضر خواندن حدود 10 کتاب در همان زمان. زمانی که من در سراسر آمده اطلاعات در یک کتاب است که خطاب در کتاب های دیگر من مجبور به فکر می کنم که این یک تصادف نیست اما که من احتمالا باید این پیام را به طور جدی. در اسپین آف کتاب کسب و کار قرن 21, Robert T. Kiyosaki, مذاکرات در مورد دارایی. خوب دارایی شماره 5 در مورد یک duplicable به طور کامل مقیاس پذیر مدل کسب و کار.

اگر شما در میانهی شب خواندن کتاب و یا شنیده در مورد کتاب (FYI رابرت نویسنده ثروتمند پدر فقیر پدر; حلقه بل؟) سپس من به شما اجازه شما می دانید در حال حاضر که رابرت در حال صحبت کردن در مورد فروش مستقیم. او اشاره می کند که شما لازم نیست به یک فروشنده ماهر برای موفقیت در کسب و کار فروش مستقیم اگر شما در آغوش یکی از مهم اساسی:

طراحی خود را کوچک مدل کسب و کار پس از آن می تواند ضرب و تکرار بیش از چند بار بدون مشارکت مستقیم خود را.

به یاد داشته باشید که مک دونالد برادران متخصص در خدمات به مشتریان و سازمان است. آنها در تلاش برای طراحی مدل کسب و کار خود را در یک راه است که هر کسی می تواند یک کپی از آن را بیش از چند بار. در عین حال زمانی که ری کراک را به تصویر آمد “او نه به دنبال نخبگان سپاه به خصوص با استعداد رستوران با سطح تخصص خود را به اجرا عملیات های متعدد. در عوض او طراحی تخصص درست به عملیات (p67).”

رابرت در ادامه به آموزش است که “شما نمی نیاز به بسیار ماهر فروشندگان به تکراری آنچه شما انجام دهد. شما نیاز به افرادی که مایل به یادگیری پایه به پایه کسب و کار و مهارت های ارتباطی و رشد خود را شخصا به خود تعیین کارآفرینان و تیم سازندگان (p69).”

[ad_2]

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.