رفتن به نوشته‌ها

وعده های غذایی سالم برای کودکان در رستوران

[ad_1]

آن را معمولا به چالش کشیدن برای تغذیه کودکان خود غذاهای سالم به ویژه هنگامی که شما مانند ناهار خوری. اگر چه آن را به چالش کشیدن آن را غیر ممکن نیست. همه شما نیاز به انجام است برای انتخاب کننده از مواد غذایی است که شما کودک خود را هنگامی که شما در یک رستوران. برخی از بهترین مواد غذایی است که شما باید کودک خود را شامل:

کبابی مرغ و پاستا

کبابی مرغ و پاستا یکی برای بهترین غذاهای که شما باید کودک خود را هنگامی که شما بازدید از یک رستوران ایتالیایی. ظرف حاوی 350 کالری, 6 گرم و 5 گرم فیبر است. اگر چه مواد غذایی را ندارد مقادیر بالایی از کالری و سدیم سطوح بیش از حد بالا هستند (840 میلی گرم); از این رو, شما باید آن را به فرزند خود را به صورت منظم.

ساندویچ

این یکی دیگر از ظرف بزرگ شما می توانید کودک خود را. اگر چه دلی ساندویچ به نظر می رسد بسیار جذاب شما باید به جلوگیری از آن آن را به عنوان تمایل به شامل بیش از 1000 میلی گرم سدیم. به جای آن شما باید PB&J ساندویچ است که شامل 410 کالری و 18 گرم چربی غیر اشباع و 550 میلی گرم سدیم.

مرغ گریل شده با صفحه گرامافون

این یکی حاوی 160 کالری 3.5 گرم چربی و 170 میلی گرم سدیم. اگر شما ماجراجو هستند و شما باید گریل ساندویچ مرغ که حاوی 230 کالری 230 میلی گرم پروتئین و 5 گرم چربی است. به غذا بیشتر فریبنده شما باید اضافه کردن کرفس چوب (80 کالری) کلم بروکلی بخار پز (30 کالری) یا آناناس (35 کالری).

کبابی ماهی

کبابی ماهی حاوی 200 کالری, 1.5 گرم چربی و 350 میلی گرم سدیم. اگر شما نمی مانند کبابی, ماهی, باید, سیر, ماهی کبابی که شامل 60 کالری 580 میلی گرم سدیم و 1 گرم چربی است. خوب همراه برای این مواد غذایی عبارتند از: تازه کلم بروکلی (45 کالری) میوه (40 کالری) یا باغ سالاد (90 کالری).

نتيجه گيری

اینها برخی از بهترین مواد غذایی است که شما می توانید فرزند خود را. به عنوان شما را دیده اند بسیاری از وعده های غذایی به فروش می رسد در رستوران ها ناسالم هستند; از این رو, شما باید آنها را تنها یک بار در در حالی که.

به اطمینان حاصل شود که کودک شما سالم است, آن را خوب است که شما درگیر او/او در تمرینات به طور منظم. برای نتایج ایده آل شما باید اطمینان حاصل شود که تمرینات اهل تفریح و بازی. برای مثال شما باید به تعامل با بچه خود را در حلقه رقص, زمین بازی, بازی های المپیک و پریدن ترامپلاین.

شما باید دلسرد فرزند خود را از ماندن تمام روز در مربی, تماشای تلویزیون به عنوان این را به او/او چاق است. اگر شما لازم نیست که زمان خود را به ورزش کودک شما باید در نظر استخدام یک مربی است.

[ad_2]

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.