رفتن به نوشته‌ها

Whataburger رستوران Enlists داخل تمرکز برای استراتژی بازاریابی و خدمات

[ad_1]

Jacksonville, FL – فوریه 23, 2007

داخل تمرکز راه حل های بازاریابی شرکت در جورج تاون امروز اعلام کرد که Whataburger رستوران در جکسون ویل فلوریدا باید خدمت این شرکت به عنوان سازمان ثبت برای فروشگاه خدمات بازاریابی. قرارداد با JWB سرمایه گذاری که دارای نه Whataburger مکان در سراسر شمال شرقی فلوریدا و جنوب شرقی گرجستان شامل کلی استراتژی تبلیغاتی و همچنین سنتی و خدمات بازاریابی اینترنتی.

تاسیس در کورپس کریستی, تگزاس در سال 1950 Whataburger رستوران را به دست آورده شهرت برای بزرگتر, بهتر همبرگر است که ساخته شده به سفارش. با تمرکز قوی بر روی خدمات به مشتریان شخصی 24 ساعته عمل و به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از امکان پر کردن (36,864 ترکیب می شود دقیق) سریع-رستوران ها خدمات خود را تاسیس به عنوان یک مشتری مورد علاقه در درون جوامع خود. تمام منطقه رستوران باز 24 ساعت.

داخل تمرکز خواهد شد ارائه بازاریابی برای همه Whataburger مکان در شمال شرقی فلوریدا و جنوب شرقی گرجستان است. راه حل های بازاریابی شرکت خود را مسئول افزایش آگاهی جامعه برای فرد رستوران ها و همچنین به عنوان به طور کلی Whataburger نام تجاری در سراسر بازار است. از طریق چاپ سنتی, ایمیل, اینترنت, بازاریابی, خدمات, داخل تمرکز کمک خواهد کرد که ترویج هر محل و همچنین توسعه یک استراتژی کلی برای هویت شرکت و حمایت در این منطقه است.

“ما بسیار هیجان زده در مورد کار با داخل گفت:” تمرکز پل Kraszeski رئیس جمهور JWB سرمایه گذاری. “آنها نادر استعداد برای توسعه و حفظ روابط در سراسر جامعه ما بسیار تحت تاثیر قرار با توانایی خود را برای پیدا کردن راه های خلاقانه برای ترویج رستوران ما در حالی که ماندن در تصویر کلی و استراتژی نام تجاری ما است.”

“این همکاری یک فرصت هیجان انگیز برای هر دو شرکت گفت:” شادی McVean, حساب مدیر در داخل تمرکز. “این رستوران های بزرگ در مکان های بزرگ و ما واقعا به دنبال به جلو به کار با JWB سرمایه گذاری برای توسعه و پیاده سازی بهترین نژاد برنامه های بازاریابی با هدف ساخت Whataburger سریع خدمات رستوران از انتخاب خود در منطقه است.”

[ad_2]

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.